مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-08سياسي

یادداشت| آغاز سال جدید عاشورایی مجاهدان تبیین


عاشورایی شدن سال جدید آغاز عرصه خبر را با تمام حزن همراهش به فال نیک می گیریم تا با یگانه طلایه دار عرصه تبیین حضرت زینب (س)، بیعتی عالمانه و نشأت گرفته از شناخت زمانه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری رییس خانه مطبوعات گیلان در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار نوشت: همان طور که شانس را نام مستعار خدا می دانم، بهانه را میدانی برای ابراز می پندارم.

هفدهم مردادماه بهانه ای برای ابراز پاسداشت و تبریک به جامعه ای است که در عصر حاضر در مؤثرترین دوران عمر خود برای تغییر تقادیر زمینی به سر می برند.

این بهانه بعد دیگری نیز دارد حداقل برای اصحاب رسانه باید به مثابه آغاز سال نوی حرفه ای باشد آن هم در ایامی که دستور فوری و قطعی رهبر انقلاب تبدیل به گفتمانی همه گیر شده، روایتگران عرصه قلم نگاهشان، قلمشان و تبیینشان می بایست به موازات شأنیت الهی ماهیتشان باشد.

امروز در وضعیتی هستیم که مسؤولینش باید به واسطه قرارگیری در عصر حکمرانی رسانه، قواعد رفتار مدیریتی درخور عصر را، خبرنگارانش سبک روایتگری و کنشگرانش سواد مطالبه را خوب و به کفایت اعلی بدانند تا اضلاع ضروری جهاد تبیین به گفتمانی اثربخش تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آغاز سال جدید عاشورایی مجاهدان تبیین

یادداشت| آغاز سال جدید عاشورایی مجاهدان تبیین